Frukost hos Emma

Efter att jag och Edvin lämnat Engla på dagis idag åkte vi hem till Emma och åt frukost. Vi tog även en tur till Tyg Ladan. Köpte nya kuddar och dukar till vardagsrummet.

Så här blev det







Nu saknas det bara gardiner med lite grönt i! :)


Engla var på toppenhumör när jag hämtade henne på dagis idag! Gick hela vägen till bilen och skrattade och var glad. Nu ligger hon i sitt rum och sover middag.

Jag får ta tillbaka det jag skrev i ett tidigare inlägg http://empeliel.blogg.se/2010/february/trotta-barn.html.

Pratade med en i personalen idag och Engla beöver inte alls vara hemma nästa vecka sa hon.. Det står i brevet, Alla barn som går under allmän-förskola (15 timmar/vecka) har sportlov v.8. Trodde att Engla hörde dit! Men tydligen inte? Var även fler föräldrar som hade missuppfattat detta!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va snyggt de blev. kram

2010-02-19 @ 13:57:29
Postat av: Birgitta Wetterbro

Vad fint det blev, alltid kul att förnya lite. Kram!

2010-02-19 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0