Magsjuka igen!

Då var det Englas tur att få magsjuka..... Jag tyckte hon såg lite blek ut i frisörstolen igår och var inte jättenoga med fikat efteråt. Men jag trodde bara hon var trött efter dagis.. När vi kom hem ville hon inte ha middag och var inte så noga med vällingen. Då började man ju ana att något var på gång.. Vid ett vaknade hon och spydde ner hela sängen..

Nu har hon ätit lite frukost och druckigt en massa oboy som hon fått behålla. Pigg och glad är hon också.. Bara hoppas på att vi andra klarar oss denna gången också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0