Då var det våran tur.......

Igårkväll/natt vaknade Eddie och Daniel gick upp för att kolla till honom. Då var det spya i hela sängen! En stund efter det spydde han ner hela köket och sig själv... Efter det fick han tillbaka lite färg i ansiktet och somnade efter en stund. Vid fem vaknade han igen. Chansade och gav han lite välling för att försöka få honom att somna om. Han somnade inte, men spydde inte upp vällingen iallafall. Efter det har han varit lika pigg som vanligt, ätit bra och ingen mer spya. Så nu HOPPAS vi bara att vi andra klarar oss...

Dom två sista dagarna har barnen varit på förskolan från 7.30 - 15.30. Det har verkligen gått hur bra som helst! När jag lämnar springer Eddie in och börjar leka och bryr sig inte alls att jag åker där ifrån. Han är på bra humör i stort sett hela tiden, äter som en häst och sover som en stock! Han blir glad när jag kommer, men när han förstår att vi ska åka hem springer han iväg från mig! Engla är inte heller så förtjust när vi ska åka hem. Måste vara väldigt tråkigt här hemma!

Idag har jag och Engla varit ute en stund. Tänkte ta med mig kameran ut och ta lite bilder. Men jag hittar inte kameran.. Förstår inte vart jag lagt den. Tror jag hade den hemma hos mamma i tisdags kväll. Den ligger inte kvar där så jag måste ju tatt med den hem eftersom jag åkte hem direkt där ifrån. I bilen ligger den inte, så den borde ju ligga här inne någonstan.. Men var??

Kommentarer
Postat av: Lena

Nej har ni också fått magsjuka =/ Hoppas ni andra klarar er, det gjorde jag och Patrik iaf. Bara Freya som blev dålig och hennes gick över på 2 timmar.

Kram!

2011-01-15 @ 17:26:06
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ursch. Får verkligen hoppas att de inte blir något mer av det.

Vad kul att de har gått så bra med förskolan :D

2011-01-17 @ 09:24:50
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Vad jobbigt, hoppas ni andra klarar er.

2011-01-17 @ 19:06:05
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0