Kasta leksaker!

Engla somnade vid sju som vanligt, även fast hon sov middag en stund idag. Hoppas hon inte vaknar allt för tidigt i morgon bara!

Jag badade med Engla förut och hon var helt överlycklig över att det var mycket vatten! Eddie fick bada själv för en gångs skull och fick ha alla leksaker för sig själv. Han har börjat slänga alla saker över kanten och så ställer han sig upp och kollar på leksakerna och ser väldigt nöjd ut över sig själv! Engla gjorde samma sak när hon var minde, men blev helt hysterisk om man inte plockade upp grejerna till henne igen! Eddie står bara och skrattar åt leksakerna på golvet..

Nu har jag precis skrivit matlista för drygt två veckor. Till helgen där Englas kalas är kom jag. Nu är det nära och jag tycker inte att hon ska bli så mycket större nu! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0