Artig tjej

Engla är oftast väldigt artig och tackar för det mesta! Idag åkte vi hiss upp till parkeringen i Odenhuset. När vi kliver hur hissen säger Engla:
- Tack så mycket för hjälpen hissen!

Vi var ute och cyklade en sväng förut. När vi cyklade förbi skogen började hon prata om att det var läskigt och äckligt där. Jag sa till henne att det inte alls är läskigt och frågade om vi inte skulle gå dit och titta. Men det vägrade hon. Tydligen såg hon Spöket Laban där inne. Det sista har hon inte alls velat se den filmen och för några veckorsen bodde han tydligen i badrummet. Han är tydligen läskig den där Laban..

Kommentarer
Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

hihi laban som ser så snäll ut :)

2010-09-15 @ 20:27:42
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi ja verkligen dom förstår inte alltid va som är bäst för dom .. så gråter dom för dom är övertrötta men sova va är det?? ;)



aah där bor jag :) du bodde u trollhättan eller hur vare?

2010-09-16 @ 05:22:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lena

Men sötnos, hehe! Freya är lika dan fast hon tror att det bor en krokodil i köksskåpen ;)

Dom har livlig fantasi dom små!

2010-09-16 @ 13:38:06
URL: http://Trollmammanlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0