Lunch

Nu har vi precis kommit hem. Vi har varit och ätit lunch med mamma på Meze 12. Det är en nyöppnad restaurang i Grästorp med medelhavsmat tror jag det var? Gott var det iallafall. Det var buffé och fanns mycket pasta, så Engla var nöjd! :)

Efter det åkte vi hem till mamma för att dricka kaffe och fika. Engla var livrädd för Åke. Hon brukar vara rädd för andra hundar, men har aldrig varit det för stackars lilla Åke. Hoppas inte det blir långvarigt!

Nu sover födelsedagsbarnet och jag och Engla ska snart baka en "tårta" till honom som vi ska ha efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0