Fel skor

Idag har det varit en riktigt seg dag! Har inte gjort så mycket alls förutom att köra Engla till förskolan känns det som.. Daniel har vart iväg med jobbet sen tidigt igår morse för att hämta en maskin och kommer hem om några timmar. Då blir nog barnen glada! (och mamman)

Igår var det pysselkväll och denna gången var vi hemma hos mamma. Var trevligt som vanligt! Björn var hemma hos barnen så länge och det hade gått bra. Förutom att han inte fick igång micron när han skulle göra välling! ;) Men efter lite telefonsupport gick det bra!

När jag hämtade Engla idag fick jag se att hennes skor som jag trodde hon åkte hem i igår stog i hallen!? När jag kom hem fick jag se att det var ett par liknande skor men tre storlekar förstora som vi hade fått med oss hem.. Måste vart väldigt snurrig igår som inte märkte det...! Det var ingen som saknat några skor och det stog inget namn i dom. Så dom får följa med tillbaka på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0