Tvätt och middagsbesök

Eddie sover och Engla är ute med Daniel medans han skruvar bil. Engla brukar inte vara så förtjust med att vara ute. Men nu när hon inte behöver så mycket kläder vill hon vara ute hela tiden! Jag har precis tvättat den sista högen med tvätt. Så nu är det nästan tomt i korgen! Så skönt när man kan hänga ut tvätten! Hoppas det inte kommer någon skur bara..

I eftermiddag kommer Emma, Pierre och lilla Miri hit och äter mat. Pierre ska även titta på våran ena dator som det antagligen är något virus på. Stackars Pierre får bara greja med våran dator när han kommer hit! Men vi är tacksamma eftersom varken jag eller Daniel kan något om sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0