God morgon

Vid halv fem skulle Eddie upp idag. Men Daniel gick upp med honom. Tror han låg och slumrade till lite i soffan iallafall..

Nu håller jag på och tvättar och har fixat iordning lite i tvättstugan så jag slipper dom tråkiga torkställen uppe i hallen och sovrummet. Torkar ju lite sämre i källaren, men nu är jag trött på torkställen. I veckan ska jag göra iordning lite i sovrummet och sätta upp dom nya tavlorna mm.


Den här filmen såg vi igår. Både jag och Daniel tyckte den var riktigt tråkig, men vi kollade färdigt på den ändå. Varför somnar jag alltid på bra filmer och är klarvaken på dom dåliga?

Kommentarer
Postat av: nath

Då är vi två :P Bara för dom dåliga måste man se så man kan sitta o störa sig hehe.

2010-05-12 @ 16:20:09
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0