Inte min dag!

Dagen började ganska bra med att båda barnen sov till 7! Edvin vaknade bara en gång på natten och åt. Engla skulle till dagis idag, så jag gjorde iordning alla barnen som vanligt. Innan jag skulle ta på dom ytterkläderna tänkte jag gå ut och starta bilen. Då får jag se att det knappt är någon luft i ett av däcken. Så fick ringa till dagis och säga att Engla fick vara hemma idag. TUR att jag inte fått på båda två ytterkläderna också.

Daniel hade vart i Herrljunga på morgonen så han stannade här sen på vägen till Trollhättan och pumpade däcket så vi kunde komma iväg och handla som var väldigt behövligt! När jag ska ta en vagn (Dom har nya vagnar som jag inte hade använt förut) på Maxi så får jag inte loss den. Går och hämtar en personal som säger att man måste ha en speciell polett som man måste lämna deposition för. Så hon fick krånglat ur min femma ur vagnen och jag fick en polett! (Tycker att det borde stå någonstans att man ska ha en speciell polett?) När jag ska betala så får jag såklart avstämning med hela vagnen full + två barn! På vägen hem välte kassen där äggen låg, så några gick sönder! Båda barnen var snälla hela tiden iallafall!

Nu hoppas jag på att resten av dagen går lite smidigare!


Kommentarer
Postat av: Birgitta Wetterbro

Ja, det kan vara krångligt ibland. Gick mitt ägg till frukosten sönder? Syns i morgon. Kram!

2010-02-08 @ 17:33:10
Postat av: Nina

Hehe ja de låter krångligt. Va ju tur att ungarna va snälla iaf. kram

2010-02-08 @ 18:02:34
Postat av: Emelie

Det var bara två av 18 som gick sönder. Det räcker va? =P

2010-02-08 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0