"Mini semester"

Igår eftermiddag åkte jag med Linda till Värnamo för att lämna av hennes systers (som är utomlands) två hundar till hennes svärföräldrar som skulle ta över dom. Vi sov i hennes systers hus under natten eftersom det är en bit att åka. Så det blev en mysig kväll med vin och Idol.

På morgonen åkte vi med Lindas pappa och åt frukost på ett café innan vi åkte hem igen. Så det blev en liten "mini semester" för oss! :)

Annars har det inte hänt så mycket här hemma idag. Var uppe på Englas rum och lekte med barnen en stund. Eddie lärde sig att klättra upp på hennes stolar och sedan upp på bordet där han ställde sig.. Så nu kan man ju inte lämna dom där inne som jag brukar göra när jag är uppe och grejar.. Upp i hennes säng kom han också!

Idag tänkte jag hålla barnen vakna en stund på kvällen och se på julkalendern som börjar en halvtimme senare på helgen. Men det gick ju som vanligt! (Engla ville absolut upp och sova innan sju)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0