Klätterapa

Barnen är inne på Englas rum och mamma fick absolut inte vara med! Dom leker verkligen jättebra tillsammans! Men sitter med datorn i rummet bredvis iallafall så jag hör ifall Eddie är uppe och klättrar på något.. En riktig klätterapa har han blivit. Han kommer upp i soffan i gästrummet och oftast kan han klättra ner ordentligt också. Soffan i vardagsrummet kommer han bara upp i om syrran är snäll och ställer fram något att stå på...

Engla är ledig från förskolan idag, för om en stund ska vi åka hem till Nina. Vi skulle få lunch där och sedan ska jag iväg och fylla i min tatuering. =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0