Helgen

I helgen har det varit fullt upp! I lördags hade vi en liten "luciafest" med mamma, Björn, Linda, Gurra, Linda och Glenn med barn. Först var vi vid torget och tittade på tomteparaden och luciakröningen. Sedan gick vi hem till mamma och Björn och åt mat och öppnade lite julklappar. Alla barnen var duktiga och lekte bra.

Jag och Daniel sov över där med barnen och sedan åkte vi direkt till Lukas dop igår. Båda barnen somnade i bilen och var på riktigt dåligt humör sen! Men lagom till maten släppte det iallafall som tur va!


Här kom alla barnen utom Tilda med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0