En uppdatering igen då..

På annandagen kom alla Daniels bröder med familjer hit på middag. 17 personer tror jag vi var? Engla tyckte det var kul att leka med kusinerna!

Igår var vi ute på en shoppingrunda. Fick köpt ett par skor och lite kläder. På kvällen åkte vi hem till Kicki och Peter för att hälsa på dom små bebisarna som var så söta! :) Eddie blev plötsligt VÄLDIGT STOR!

Idag har vi inga planer än så länge. Engla är ute i snön med farmor just nu, i sin nya fina overall som hon fick igår. Knallrosa med blommor. Så hon är nöjd nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0