En liten uppdatering

Har inte varit inne på någon dator dom sista dagarna, så det har inte blivit någon uppdatering på ett tag. Julen har varit bra iallafall med en massa god mat och julklappar. Tomten hade vi besök av också. Engla var lite skeptisk i början, men det gick över rätt fort! Men någon kram fick han inte iallafall.

Nu är vi uppe i Järvsö. Vi åkte igår eftermiddag och kom fram strax innan tolv inatt. Resan gick hur bra som helst! Eddie var lite grinig mellan Kumla och Örebro (ca 2 mil av närmare 60). I Örebro stannade vi för välling och sedan blev det en kisspaus. Annars märkte man knappt av barnen i bilen!! Hur duktiga som helst var dom!

Engla var så nöjd inatt när vi kom fram. Inatt har hon sovit i farmors säng och nu har dom precis vart ute och lekt i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0