Babysång

Efter vi lämnat Engla idag åkte jag och Edvin hem till mamma för att äta frukost. Sedan blev det en kall prommenad till babysången. Eddie satt faktiskt riktigt snällt i mitt knä idag!

Efter det gick vi hem till mamma igen för att äta lunch innan vi hämtade Engla igen.

Edvin var så trött att han nästan somnade direkt när jag satte i honom i bilen och sover fortfarande. Engla somnade också i bilen och sover fortfarande.. Annars brukar hon vakna så fort man lyfter ur henne.

Så nu är det väldigt lugnt och tyst här hemma!


Kommer huset vara kvar till jul tro?


Kommentarer
Postat av: Ida

Joo.. men jag ska testa på hur det är att amma och sen får vi se vad jag tycker om det. Jag ska inte göra något beslut nu. :)

2010-12-01 @ 14:29:40
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0