"Pappas kaffe är här"

Eddie sover och Engla är på dagis. Hon var mycket piggare idag och ville till dagis.

Engla har börjat sjunga mycket nu. "Imse vimse spindel", "I ett hus vid skogens slut" och "Engla är här & pappa är här & mamma är här". Vid frukosten brukar hon sjunga att sakerna på bordet är här (tex. mackan är här, juicen är här, pappas kaffe är här).

Nu ska jag kolla lite på datorn och sedan tänkte jag börja putsa fönster som är väldigt välbehövligt! Katterna brukar sitta där när dom vill in så dom blir helt leriga! Tänkte ta ett par stycken per dag nu i veckan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommande artist har jag på känn

2010-04-19 @ 11:09:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0