Vi lever!

Nu har det visst inte blivit någon uppdatering på ett par veckor. Har varken haft tid eller lust.. Men här kommer en liten uppdatering av helgen iallafall.

I fredags åkte vi och firade Tilda som fyllde 1 år! Barnen lekte och hade kul efter att inte ha träffats på någon vecka. Barbafin tårta blev det till lilla ettåringen.

Igår var Engla med Daniel på biltema i Uddevalla och köpte grejer till bilen medans jag och Eddie var hemma och städade och började röja kaoset i tvättstugan. (Men man märker inte ens att jag börjat). Sedan var vi ute en stund och Engla hade cykelpremiär för säsongen.

Sedan var det ännu ett ettårskalas. Denna gången för Miri som fyllde 1 år i torsdags. Barnen lekte och hade kul och åt en massa fika.

Nu är Daniel och Björn iväg och skruvar med bilar. Efter lunch hämtar mamma mig och barnen för att åka och hälsa på mormor/gammelmormor. Efter det blir det handling av mat.

Dagis går fortfarande hur bra som helst för Edvin. Jag får en kram innan jag åker och sedan springer han in och leker.

Har rensat Eddies kläder idag och lagt in 92 kläderna i "tjockisens" byrå. Det känns som att Engla växte ur det alldeles precis. Hon har även fortfarande en del 92 kläder som passar. Då är det ändå 2 år emellan dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0