Två hjälpsamma barn..


..hjälper pappa med att skruva ihop fotöljen som Eddie fick i julklapp. Engla har redan en likadan.

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon och känner mig mycket bättre än igår! Nu kan jag resa mig från soffan utan att huvudet "sprängs" iallafall...

Mamma och Björn har precis varit här och hälsat på. Engla och mormor lekte kurragömma. Men Engla har sånt dåligt tålamod att hon hoppar fram från sitt gömställe långt innan hon blivit hittad. När hon räknar går det väldigt fort!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Både Love och Moa fick sånna stolar när dom fyllde ett så vi har oxå två sånna här hemma. :)

2011-01-22 @ 19:42:00
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0