TID

Nu har det inte blivit någon uppdatering på ett tag! Finns varken tid eller så mycket att skriva om på dagarna just nu..

Idag har vi iallafall varit på överby och handlat mat och bytt våran datamus som var trasig för tredje gången eller något.. Vet inte vad vi gör med dom?

Efter det åkte vi hem till fam Guhrén/Nilsson för fika och lek. Nu sover barnen och Daniel är iväg och hjälper en jobbarkompis med något. Så nu är det lugnt och skönt här hemma! :)

Det går fortfarande lika bra på förskolan för Eddie. Engla trivs nog lite väl bra.. Hon blir förbannad varje dag när jag kommer och vill absolut inte med hem! Gäller att hitta på något bra att locka hem henne med varje dag...


Vart tar tiden vägen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0