Helgen

Helgen var bra! Linda kom hit i lördags och vi gjorde iordning oss och drack lite vin! :) Sedan åkte vi till Meza och åt mat. Efter det gick vi hem till Pernilla och drack upp hennes vin ;) innan vi gick vidare till Butlers. Musiken var väl sådär, annars var det en väldigt trevligt kväll!

Igår mådde man väl lite mindre bra.. Men när vi piggnat till en aning åkte vi och hämtade barnen som haft det så bra hos mormor och åkte vidare till fam. Guhrén/Nilsson.

På kvällen var jag på bio, Änglagård 3 med Nina, Emma och Frida. Så det har verkligen varit fullt upp hela helgen!

Kommentarer
Postat av: zasata - en emetofob

Vad härligt! Skönt att göra något eget ibland.

2011-02-01 @ 19:43:29
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0