Gubbar

Igår hade vi besök nästan hela dagen. På förmiddagen var mamma och Björn här och sedan på eftermiddagen kom pappa och Nina och bytte av! ;) Engla har blivit väldigt mycket för att måla gubbar nu. Hon har nog ritat av hela släkten denna helgen, och pappa och Nina fick med sig själva hem! :) Hon kom och visade mig en teckning på sig själv, efter ett tag märkte hon att hon glömt ögonen och blev helt förstörd och sprang iväg och målade dit dom!

Idag var mamma med och hämtade barnen på förskolan. Hon ska nog få följa med varje dag, för idag följde dom minnsan med där ifrån utan protester!!! Sedan åkte vi till frisören för att klippa Englas hår. Hon var jätteduktig och satt snällt som ett ljus! (Förut har hon inte alls gillat att klippa sig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0