Fika och lek

Här händer det inte så jättemycket. Igår åkte vi hem till Anna med barn för fika och lek. Engla ville inte alls hem, men tillslut fick Anna på henne kläderna medans jag gick ut med Eddie till bilen.

På eftermiddagen fick vi bort julen på undervåningen iallafall.. Ska försöka ge mig på övervåningen sen om jag orkar.. Har nog åkt på någon bihåleinflamation eller något... Känns som hela huvudet och ansiktet ska sprängas om jag rör mig för mycket.. Hoppas det går över lika fort som det kom.....!

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, låter bra!!!

2011-01-06 @ 09:26:15
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0