Andra dagen

Andra inskolningsdagen gick lika bra som den första! På morgonen var vi ute en stund. Eddie gick runt och undersökte gården så gott det gick på isen och sedan blev det lite pulkaåkning och gungning innan vi gick in. Vid lunch lämnade jag honom en stund och han brydde sig inte om att jag gick där ifrån. Somna utan större problem gjorde han idag också.

Imorgon börjar jag jobba så då ska Daniel vara med. Då skulle han nog bli lämnad själv lite mer.

Resten av veckan ska han vara där med "backup". (Om det inte funkar får dom ringa efter mig) Men jag tror att han klarar det galant!

Kommentarer
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

Vad skönt att det går så bra!

2011-01-11 @ 15:54:42
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Skönt att det gå så pass smidigt =)

2011-01-11 @ 22:05:46
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0