Vattenpalatset

Idag har vi varit på vattenpalatset, med Emma, Pierre, Miri och pappa/morfar. Eddie och Miri var som små "iglar" på sina föräldrar, men rätt nöjda ändå! :) Engla brukar vara likadan, men inte idag. Hon hade en dyna på ryggen och så höll och i någon flytmatta och skulle simma själv. Om man försökte hjälpa henne blev hon skitarg! Verkligen en förändring på henne i vattnet! Kul! :)

När vi kom hem kom mamma och Björn hit en stund.

Nu sover barnen och Daniel fick åka iväg och jobba för en stund sen.. Så nu myser jag för mig själv i soffan med tända ljus! :)


Kommentarer
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

mysigt :)

2011-02-27 @ 21:49:56
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0