Middag hos pappa och Nina

Idag har vi varit hemma hos pappa och Nina på middag. Engla gjorde inget annat än att tjata om glass...! Lille Lucas bara sov och sov! Han var bara vaken i några minuter för lite mat. Eddie fick vattenmelon att äta på. Det var gott det! Miri var inte rädd för kusinerna denna gången heller. Hon var väldigt intresserad av Engla och följde allt hon gjorde!

Innan vi Åkte hem fick barnen välling. Det tog väldigt lång tid för Eddie att äta upp den. Han hade samma napp som vanlig men ändå kom det knappt nått. När han nästan var färdig kom jag på att jag måste blandat ihop barnens välling. Så ikväll har han ätit den från 2 år. Hoppas han inte får allt för ont i magen nu bara! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med "medans du kan"? Jag kan väl sova när jag går och lägger mig istället :)

2010-09-19 @ 20:22:01
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahaaaa, du menade så ;) haha. Jo det kanske jag borde, men jag kan inte sova mitt på dagen. Då sover jag FÖR länge och går och lägger mig FÖR sent.. :P Och jag ska upp 6 i morgon. ^^

2010-09-19 @ 20:45:36
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0