Loppis och middag

Denna dagen har det varit fullt upp HELA dagen! Först var det loppisen. Gick väl sådär med säljandet, men fick sålt mycket gamla böcker iallafall. KALLT var det. Det är först nu efter en varm dusch som jag börjat tina upp. Alldeles för lite kläder hade jag på mig. Men vi klarade oss från regn iallafall. Pappa, Nina, Emma, Pierre och Miri var där och kikade. Dom tog med sig Engla och åt korv och fikade och gick runt med henne en stund. Det var nog tur för annars hade hon nog blivit väldigt rastlös. Eddie måste nog vara världens snällaste unge! Han sov knappt en timme i vagnen. Sedan satt han snällt som ett litet ljus i vagnen hela tiden. Vi var ju ändå där i över fyra timmar.

Efter mamma och Björn vart hemma och lämnat av sina grejer och hämtat Åke kom dom hit för att äta middag och busa med barnen. Efter dom åkt hem var det dax för bad av barn, lägga barn och ta hand om kaoset här hemma.

Engla fick bland annat en dammsugare av pappa och Nina idag. Den har varit väldigt populär i eftermiddag. Hon hade inte ens tid att öppna dörren när mormor knackade på förut!

Först nu kom Daniel hem från jobbet. Blev en lång dag för honom idag!


Engla byggde ett torn av tejp... Dom har fantasi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0