Kocken Engla

I eftermiddags kom mamma och Björn förbi en liten sväng. Mamma och Engla busade och hade kul tills Engla ramlade och slog ryggen i bordet. Ett stort märke på ryggen blev det! Den kommer väl vara helt blå imorgon... Men det gick över fort och efter det har hon varit supermysig hela eftermiddagen och kvällen. Hon har lagat "mat" till hela familjen i över en timme. Bland annat prinsesstårta, hamburgare och väldigt mycket äpplejuice. TVn stog på i vardagsrummet och hon "slängde" in lite mat till alla i Musses Klubbhus också. Hon stog och väntade på Mimmi ett bra tag så att hon skulle få i sig lite mat också.

Efter barnen somnat har vi fått in alla loppisgrejer i bilen. Det blev rätt fullt!

Ni glömmer väl inte att kika förbi imorgon? Klockan 11-14 vid Västra Tunhems kyrka. Kollade på vädret precis. Enligt det ska det bli mulet, men inget regn iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0