Kalas hos Anton

Idag har Engla och jag varit på kalas för Anton som fyller tre år. Det var korv med bröd och fika. Engla fikade en massa som vanligt! Fiskedamm var det också. Det tyckte Engla var kul.

Efter kalaset åkte vi och handlade lite och sedan åkte vi förbi mamma och Björn där Elisabeth var också.

Nu är vi hemma igen och Daniel och Eddie är också på väg hem. Dom har varit på Överby och bland annat lämnat in våran bärbara dator som krånglar med batteriet. Så nu kommer det väl bli slagsmål om den här datorn om kvällarna! ;)


Idag har Engla flätor för första gången! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0