Fotograferingen

Vi hittade till fotograferingen direkt. Så vi blev väldigt tidiga! Men det var nog tur eftersom vi fick komma in och ta kort näst först. Blev väldigt många barn, stökigt och lång väntan. Så det var tur. Hade nog haft väldigt rastlösa barn om vi fått väntat länge.

Fotograferingen gick helt okej. Fick väcka Eddie från hans middagslur när han bara sovit i 20 minuter, så han var inte på sitt bästa humör. Men båda tittade in i kameran och såg nogorlunda glada ut iallafall..

Nu sover båda två och för mig blir det TV hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ja, de är inte lätt detta med att vänta. Är inte någon gämnårig fören i mars som fyller, så nu är de barnkalas torka ett tag...

Dock fyller ju Pontus och Moa (Lisa D´s) i jan/feb.. Oh, 1 årskalas ju :O

2010-09-27 @ 20:52:12
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skoj att fotande gick så bra!! trots allt!:)

2010-09-28 @ 09:08:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Svar:

Ah..Kevin hade typ mer gulsot än vad Albin hade så dom tog tester på kevin och han hade gränsen för att få sola men han slapp det och albin hade så lite så dom behövde inte ens sola eller inte ens ta tester för det :)

2010-09-28 @ 16:43:36
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Lena

Du får be Fia ta kort ist! Hon är ju riktigt duktig och kan nog rigga upp en fin hörna att sätta barnen i. kram!

2010-09-29 @ 07:51:41
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0