Cykeltur

Efter lunch tog vi med Englas cykel in till Grästorp. Vi parkerade hemma hos mamma och sedan tog vi en prommenad/cykeltur till hennes jobb. Engla var jätteduktig och cyklade precis bredvid mig hela tiden. Hon var nästan mer försiktig med bilarna än mig och skällde på mig ibland när hon tyckte jag var för nära dom..

På vägen tillbaka till bilen hade jag tänkt att vi skulle stanna och handla lite. Såklart hade jag glömt min plånbok. Så vi fick ta bilen hem igen för att hämta den. Engla fick välja fredagsmys helt själv i affären. En liten påse med chokladpuffar eller vad det heter blev det!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hihi gulligt! Hon är rädd om sin mamma =)

2010-09-24 @ 22:02:04
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0