Vattenpalatset

Idag har vi varit på Vattenpalatset med Alicia och Gurra. Ibörjan tyckte Eddie inte alls det var kul och blev arg så fort han nuddade vattnet ungefär. Kändes inte som att vi skulle bli så långvariga där just då.. Men efter lite mat i magen så var det helt tvärt om! Han "sprang" runt i barnpoolen och undersökte alla grejer och klättrade lite här och där. Engla tyckte också det var kul men är väldigt försiktig med vattnet. (Och det är väl bra det). Det roligaste idag var nog att hoppa från kanten!

Efter badet åkte vi hem till mamma och Björn. Där blev det fika och lek med barnen.

Sen vi kom hem har vi haft fullt upp med att hålla barnen vakna till sju iallafall! Trötta efter badet, Eddie som bara sovit i bilen fram och tillbaka från Vattenpalatset, och vintertiden! Eddie stensomnade på Daniels mage en stund innan sju och Engla var överlycklig över att få sova vid sju! Då hade hon redan pratat om i några timmar att det var natten och att hon måste sova nu...

Eddies gång går frammåt i racerfart! Enda gången han kryper är om han ramlar mitt på golvet och inte har något att resa sig emot. Långt kan han gå också. Idag har han gått mellan TV´n i vardagsrummet och in till köket och det är en bra bit!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad skoj att de går så bra för honom : D

2010-11-01 @ 08:11:19
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vi hade svårt att hålla Hampus vaknen. Pontus mår ju inte så bra så han fick somna.

Hoppas verkligen att vi snart skall vara bra...

2010-11-01 @ 11:36:57
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0