Leklandet

Idag har vi varit på Leklandet med Linda + barn! Engla och Alicia såg man inte mycket utav där! Dom sprang runt själva och lekte och det var dom två man hörde mest av alla barnen som var där! Åka på mage ner för den stora rutschkanan är nya favoriten! När vi skulle fika ville dom inte ens sitta vid samma bord som oss. Så dom satt vid ett annat med ryggarna emot oss... Dom börjar bli "stora" tjejer!

Efter leklandet åkte vi förbi pappa och Nina och hälsade på. Vi fikade och Eddie fick i sig en hel smörgås och två halva skorpor. Det finns inget stopp i den magen!

När vi kom hem igen blev det fullt upp med matlagning, bad och fredagsmys med två väldigt trötta barn. Det ända Eddie sovit idag är i bilen mellan leklandet och pappa. Han somnade inte ens när vi åkte därifrån och hem, så då var han nog övertrött eller nått..? När vi bara är hemma brukar han sova middag två gånger mellan 40 minuter och 2½ timme per gång. När vi är borta sover han knappt något. Om han råkar somna så vaknar han lika fort igen! Han vill hellst bara sova i sin egen säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0