Treårskalas

Nu är kalasandet över för idag. Engla har inte varit på sitt bästa humör idag. Men när gästerna var här var det okej iallafall. Hoppas att hon bara hade en dålig dag och inte håller på att bli sjuk..

Mamma bakade tårtorna och kom hit med dom så att Engla fick dekorera dom med godis. Mycket hamnade i munnen och en del godisar tryckte hon ner i tårtan så att dom hamnade bland fyllningen.

Hela Engla lös upp när vi sjöng för henne och efter det var hon snabb med att springa till tårtan för att blåsa ut ljusen. Den där ljusblåsningen har hon ju väntat på i flera månader nu!

Ett helt berg med paket blev det. Det Engla var nogast med var att klippa bort snörena. Dom utan snöre brydde hon sig inte om..

Hon var väldigt trött efter kalaset och somnade redan vid 18:15 efter lek med alla nya leksaker!










Kommentarer
Postat av: maria

Grattis på födelsedagen Engla ( en dag i förväg) ifrån oss på Ängsvägen!

2010-10-17 @ 07:53:11
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0