Modell?

Idag har jag och Daniel + några till varit modeller för http://www.fairlanetattoo.com/ kalender! Vid fyra blev jag och en tjej till sminkade och det tog två timmar! Så här mycket smink har jag nog aldrig haft på mig förut.. Inte ens när jag var 14.. hehe! :) Jag, Daniel och två till stog längst fram och sedan var det mer folk + bilar i bakrunden. En rolig upplevelse! Så den kalendern får ni köpa sen! ;)

Nina och pappa har varit här och passat barnen under tiden och Eddie är inte alls kry! Typiskt att han ska bli sjuk nu lagom till Englas kalas...


Så här ser jag ut. Några kilo smink, lösögonfransar och söndertuperat hår!


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Gôr läkert ju...

Känner du inte att det är värt att kliva upp två timmar innan barnen för att se så varje dag ;P haha

2010-10-14 @ 20:03:06
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Jessica A

Är inne o kollar din blogg ibland, var en fin bild men vet har ork (eller lust) att fixa sig ens hälften av det till vardags.... men man ser absolut fräschare ut!

2010-10-15 @ 07:41:22
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Maria

Oj vad fin du blev, hm nog hade du mycket smink när du var 14 men så här såg du riktigt tjusig ut:-) Visst är de kul att någon annan pysslar om en och gör en fin:-)

2010-10-15 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0