Föräldramöte

Nu är vi hemma från föräldramötet som var riktigt bra! Vi blev bland annat indelade i grupper och fick frågor att diskutera. Mötet gick till och med över tiden med en halvtimme. Så alla hade mycket att säga för en gång skull. Dom andra gångerna har alla mest suttit tysta och inte haft så mycket alls att ta upp...

Tydligen har dom mätt luften i lokalerna och i varje rum räcker luften till TVÅ personer! Det var ju mindre bra.. Hoppas det fixas snart.. Annars har dom ju faktiskt rätt till att stänga förskolan. Det hade ju inte vart så kul..

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej dom har inte syskonförbud jämt, brukar bli det i November typ .

2010-10-20 @ 08:41:31
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj shit!!! Det var ju riktigt illa =/ hoppas dom löser det snabbt! Kram

2010-10-20 @ 09:01:33
URL: http://Trollmammanlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0