Disk

Ush vad kallt det är idag! Tur det är vindstilla iallafall! Imorse när jag lämnade Engla på förskolan fick barnen välja om dom ville vara ute eller inne. Dom flesta ville vara inne så idag har dom varit inne och pysslat istället.

Jag och Eddie har varit och handlat en massa mat under tiden. Nu tänkte jag att Eddie ska sova snart så jag kan ta hand om berget med disk. Är nästan helt omöjligt när han är vaken. Så fort man öppnar diskmaskinen är han där och sitter i princip i den och plockar ut alla grejer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0