BVC-läkarbesök

Efter vi hämtat Engla idag var det BVC-läkarbesök för Eddie. Vi var där lite för tidigt och barnen hann verkligen stöka till i det där väntrummet innan vi skulle in. Men kul hade dom!

Läkaren sa att allt såg perfekt ut och dagens vikt var 11,150 kg och han var 79 cm lång. Han har skjutit i längden men stannat av på vikten. Förra gången vägde han 11 kg, så han har bara gått upp 150 gram. Men dom sa att han växte bra iallafall. Och det är ju inte så konstigt att han inte går upp så mycket så som han rör på sig! Sitta still i någons knä, vad är det??
Två sprutor fick han också och han blev jätteledsen. Men det gick över rätt fort!

I eftermiddag/kväll ska jag och Emma iväg på klädparty. Skönt att komma hemmifrån utan barn ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0