Babysång

Efter vi lämnat av Engla åkte jag och Eddie vidare till mamma för att sedan gå till babysången. Eddie börjar nog bli lite stor för den där sången nu, för han kan ju absolut inte tänka sig att sitta still där.. Men spela instrument är ju kul iallafall!

Efter sången gick vi hem till mamma igen och jag blev bjuden på lunch. Eddie somnade i vagnen så jag lämnade kvar han där medans jag hämtade Engla. Hon var väl inte så noga med att åka hem, men när jag sa att vi skulle åka hem till mormor sprang hon nästan ut!

Hos mormor blev det fika och lek innan vi körde henne till jobbet. Engla var vaken tidigt imorse så hon somnade i bilen hem och Eddie somnade precis. Engla får jag väl väcka snart så att hon somnar ikväll.

Snöar gör det idag också... Men det är är inte så mycket och så blåser gör det ju inte heller.. Men nu får det allt räcka. Vill inte ha en repris på förra året!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

För min del får de jättegärna komma massor med snö detta året också då jag verkligen inte kunde njuta av det då. Inte blev de mycket lek för Hampus så detta året skall vi ta igen det :D

2010-11-10 @ 16:27:00
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0