Vi har vart gravida ;)

Nu är Emma, Pierre och Miri här. Eddie somnade för en stund sen och Engla tycker det är lite för spännande här nere för att sova, så hon har kommit upp några gånger! Miri är en envis liten tjej som inte har tänkt att sova.

Vi "grill/stekte" kött idag. Började med grillen, men det regnade lite väl mycket, så sedan blev det stekpannan. Till efterätt blev det jordgubbar, blåbär och glass!

Engla har tyckt det vart väldigt kul med Miri idag. Hon har klappat henne och vart så gullig mot henne. Hon har haft henne i knät och när hon var ledsen ett tag gav hon Miri båda sina älskade snuttar! Hon har vart uppe ett par gånger nu också. Alldeles för spännande för att sova!

Nu skickade jag och Emma precis iväg gubbarna för att köpa lite McDonalds mat. Vi har varit gravida skyllde vi på! ;)

                                                                  Engla och Miri

                                                                 Engla och Eddie


Kusinerna


Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

Tävlingen är avslutad, ta en titt och se om du vann.

Var gärna med i mina andra också.

2010-05-29 @ 21:28:46
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0