Utflykt & Babysång

Nu är vi hemma igen efter dagis och babysång. Båda barnen var supertrötta och stensomnade i bilen!

Vi var bara fyra stycken på sången idag men det var mysigt ändå. Eddie är inte så intresserad av sången, bara av dom andra barnen. På fikan var han trött och protesterade så fort han inte hade nått i munnen!

Engla hade haft det bra på utflykten och dom klarade sig från regnet. När dom skulle åka hem hade dom sett en stor älg som Engla blev lite rädd för!

Jag orkar knappt bära Eddie i babyskyddet längre så idag bar jag in honom utan den och så fick han sitta på golvet inne på dagis. Det gick bra och var väldigt skönt för min rygg! Har längtat efter att han ska kunna sitta riktigt utan att välta i några veckor nu så jag slipper bära honom i det. Blir väldigt många kilon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0