Trötta barn

Båda barnen sover. Eddie somnade sittandes i soffan vid halv sju. Var längesen han somnade så! Engla var trött och ville sova innan sju hon med, fast hon sovit middag.

Har precis vart hos mamma och Björn en snabbis för att lämna ett kort till dom och hämta en jacka som jag fått av mamma. När jag skulle åka stog jag och funderade på om jag var sugen på något när jag ändå var inne i Grästorp och hade nära till affären. Då sprang Björn ner och hämtade två cider som jag sitter och dricker nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0