Shoppaholic idag :-)

Idag har jag vart på loppis i Västra Tunhem med Emma, Pappa och Nina.

Jag köpte:

¤ två tavlor till sovrummet
¤ tre tallrikar till Eddie (Så han slipper äta på Englas rosa)
¤ ett par silverskor till Engla


Nina köpte:

¤ En handduk till Engla
¤ En tröja till Engla


Efter loppisen åkte jag och Emma vidare till Överby. Hade inte tänkt köpa något men det är väldigt svårt att låta bli när man är där.

På Överby köpte jag bara grejer till mig för en gångs skull! :-)

Det blev:

¤ Ett linne
¤ Tre par trosor
¤ två bh-ar
(Underkläderna var välbehövligt!)


Här är tavlorna och linnet jag köpte


När jag kom hem igen kom fam. Guhrén/Nilsson hit. Dom stora barnen hoppade studsmatta och sedan blev det fika och lek innomhus.

Engla är inne i en MIN period just nu. Så hon är väl inte den roligaste att leka med för tillfället. Redan när Alicia klev ur bilen spran Engla till sin älskade rosa badboll och ropade MIN! Varenda liten grej i hela huset är hennes!


Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Hej!

Nu är tävlingen avslutad om 2 tuffa nappar, kolla in och se om det var du som vann, och var med i alla mina andra tävlingar, just nu fem stycken ute med väldigt fina priser!

2010-05-10 @ 09:17:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Åh älskar leopard mönster :D Gillar linnet jättemkt! Vart köpte du det?



Kram!

2010-05-10 @ 09:59:52
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0