Leklandet

Idag ska Engla och Alicia ta med sina pappor och åka till Leklandet. Jag berättade det för Engla vid frukosten och det skulle jag inte gjort. Hon skulle såklart åka direkt och har legat och surat i hallen tills dom åkte nu för en stund sen. Hoppas dom får det kul och att det inte är så mycket folk. Men det får man väl räkna med på en söndag.

Jag har ingen bil idag eftersom Daniel och Engla har den med bilstolarna i. Så det får bli en hemmadag för mig och Eddie. Hade tänkt att ta en prommenad med vagnen, men kom precis på att jag glömde ta ur vagnen ur bilen. Får bli en mysig innedag med pyjamas istället!


Bild från när jag och Linda var på Leklandet med barnen. Alicia längst fram och Engla i rutschkanan.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vart ligger leklandet?

2010-05-02 @ 09:21:31
URL: http://gaardner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0