Grattis mormor

På eftermiddagen har jag, barnen, mamma och mormor varit i Lidköping. Vi har firat mormor som fyller år idag. Först åt vi mat. tre-rätters thaimat blev det. Var gott!

Efter maten åkte vi och köpte blommor (Jag köpte två blommor till vardagsrummet) och sedan till en leksaksaffär eftersom mormor ville köpa något till barnen.

Det blev:
¤ En pool
¤ En "ritgrej" (Vet inte hur jag ska förklara det)

Mamma kunde inte heller låta bli att shoppa lite till dom:
¤ Badring och armringar till Engla
¤ Maraccas till Eddie

Engla gick runt och bar på grejerna i affärerna och ut till bilen och under tiden tjatade hon om att hon skulle bada i poolen, ha på sig badringen och att pappa skulle blåsa upp det när vi kom hem! Hela vägen i bilen pratade hon om det också!

När vi kom hem fick jag ett "städryck" och har städat undervåningen. Har tänkt göra det hela dagen men inte haft någon lust alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0