Försäkringskassan

Nu är Engla hemma från dagis igen. Fint väder ute, men det är ju tyvärr inte så jättekul att vara ute hos oss för tillfället.. Men en liten sväng ut får det bli sen ändå!

Har pratat med försäkringskassan idag. Har fått alldeles för lite i föräldrapenning sen Eddie föddes. Men nu har det löst sig och i slutet av denna veckan eller i början av nästa kommer jag få mellanskillnaden. Blir ganska mycket på fem månader det. Skönt att det har löst sig iallafall! Tjejen jag pratade med idag var supertrevlig och löste allt bra!

Så när pengarna kommer ska det handlas tapeter mm till Eddies rum! :-)

Kommentarer
Postat av: karin hansen

skönt att det löste sig relativt snabbt man har ju hört hur byråkratiskt det kan vara med försäkringskassan.

2010-05-03 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0