Chock

Imorse fick jag en chock när jag kollade på klockan när Eddie vaknade! 7:30 var den! Så länge har han nog inte sovit under hela sitt halvåriga liv! :) Hoppas det håller i sig. När vi gick upp var Engla redan vaken och satt i soffan. Men hon hade nog inte vart vaken så länge. Får väl lära stackarn att sätta på TVn själv. När hon vaknar väcker hon nästan aldrig oss. Hon smyger ner och sätter sig i soffan och kollar på den "svarta TVn".

Nu är Engla på dagis iallafall! Gick ingen magsjuka där längre. Skönt att hon får vara där och leka av sig lite. Hon har pratat väldigt mycket om dagis nu när hon vart hemma. Så hon har nog längtat dit.

I eftermiddag ska jag och Emma klippa håret! Är verkligen behövligt för mig nu. Har inte alls bestämt mig hur jag ska ha det än. Något tufft iallafall!

Ikväll ska jag hem till mamma och färga hennes hår. Hon ska nog få färga mitt också. Kul att få i ny färg när man har klippt sig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, den där klicken smör... Det frågar hon alltid; "Ger ni honom verkligen en klick extra smör i maten?"



Så tråkigt att hon är på det viset eftersom man själv har varit så orolig i onödan så många gånger. Anton är ju trots allt första barnet och då vill man ju kunna lita på hennes uttalanden. Om det blir samma visa med nästa barn kan man ju i alla fall från början välja att inte lyssna på dem kommentarerna.

2010-05-31 @ 11:28:40
URL: http://gaardner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0