Shoppingrunda och melodifestival

Gårdagen var bra. Först åkte jag, mamma och barnen till Järnaffären i Vargön där vi hittade en massa saker. Sedan åkte vi till Överby. Där hittade vi tre par skor till Engla. Ett par stövlar, ett par gympaskor och ett par ballerinaskor. Båda barnen var så snälla man kan vara under shoppingturen.

Efter Överby åkte vi hem till mormor och åt lunch. Engla stensomnade på den lilla korta biten mellan Överby och skogshöjden så hon sov vidare en stund i mormors säng. När hon vaknade fick hon en massa plättar och frukt. Så då var hon nöjd!

Sedan åkte vi hem och lämnade in lite grejer och hämtade Daniel och åkte hem till mamma och Björn. Där blev det god mat och tårta och vi stannade där och kollade på Melodifestivalen. Edvin somnade skönt vid 19 men Engla var vaken hela tiden. Det tyckte hon var kul.

Såklart kunde hon inte tänka sig att sova lite längre än vanligt idag fast hon var vaken tre timmar längre än vanligt igår. Så i eftermiddag blir det nog en trött och grinig Engla! :S

Idag är det TVÄTT som står på schemat! Tror inte att Daniel har några rena byxor ens.. :S

I eftermiddag kommer pappa och Nina hit och äter middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0