Kul med sång

Nu är vi hemma igen! Innan sången var jag och Eddie och handlade och sedan gick vi en prommenad på över en timme. Sången gick bra. Edvin var nöjd och tyckte det var spännande med dom andra barnen. Var tyvärr bara två till där idag men i vanliga fall brukade det vara några till. Var ju där med Engla när hon var liten och på två år hade dom bara ändrat en låt!

Efter sången åkte vi hem till mamma och Björn och tog en snabb kopp kaffe innan det var dax att  hämta Engla på dagis som inte alls ville hem. Hon hade så kul så det blev mycket protester!

Hon hade kissat på toaletten på dagis idag. Efter att dom hade vart ute var blöjan fortfarande torr. Dom satte Engla på toaletten och då kissade hon!

Nu håller jag på att baka bröd som står i ugnen. Väldigt smidigt med bröd som inte behöver jäsa. Bara att röra ihop och in i ugnen! :)

Kommentarer
Postat av: maria

vad är det för bröd!? Låter enkelt och bra :) recept kanske?!



Hur mycket väger din klimp?!?

2010-03-17 @ 16:05:46
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0