Hemma från MVC

Efter att jag lämnat Engla på dagis idag åkte jag hem till mamma och Björn på lite kaffe innan det var dax att åka till MVC. Var ju inte det skönaste jag vart med om. Men trodde att det skulle kännas lite värre ändå. Hoppas att jag har sån tur att jag slipper mensen helt nu då..



Nu har jag precis vikt lite tvätt och städat toaletter. Håller på att färga ögonbrynen också så att dom är snygga tills på lördag!

Idag händer det nog inte så mycket. En massa bra på TV´n ikväll om jag lyckas hålla mig vaken.. Ikväll/natt kommer Daniels föräldrar och bror hit.

Kommentarer
Postat av: Camilla Peltola

Den spiralen är kanon! Har haft den två gånger nu och jag trivs jättebra med den. Första årena jag hade den hade jag aldrig mensen, denna gången har jag lite men det var ju ganska nyligen jag satte in den så den kanske försvinner helt snart. Inte så skönt att sätta in den men det är det helt klart värt. Hoppas den funkar bra för dig med!

2010-03-18 @ 11:27:19
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Av nyfikenhet, vad är de för spiral du satt in? (hormon eller koppar?)

2010-03-18 @ 14:22:34
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0